Ministar Šibonjić razgovarao sa predstavnicima prestižnog Celjskog sajma
Uspostavljena saradnja između ZEPS-a i Celjskog sajma
Ministar Šibonjić razgovarao sa predstavnicima prestižnog Celjskog
sajma: Uspostavljena saradnja između ZEPS-a i Celjskog sajma
Ministar privrede Zeničko-dobojskog kantona Samir Šibonjić posjetio je
sjedište Celjskog sajma u ovom gradu, zajedno s delegacijom
Međunarodnog generalnog BH sajma privrede ZEPS, predvođenom
generalnim direktorom Elvirom Ajanovićem, izvršnim direktorom
Sanelom Ibrićem, te direktorom korporativnih komunikacija Adisom
Hasakovićem.
U razgovoru s predsjednicom Upravnog odbora Celjskog sajma Ninom
Ermenc Pangerl, direktorom za komercijalne odnose Amadejom
Gandeom, menadžericom sajma Brigitom Bakarić i projekt-
menadžericom sajma Špelom Peras Podpečen, potvrđena je spremnost
za uspostavu saradnje između ova dva prestižna sajma.
– Veoma je važno da smo otvorili i ovakav vid saradnje s jednim
prestižnim regionalnim sajmom kakav je Celjski sajam. Privredni sajmovi
su promotori privrede i oni na najbolji način otvaraju saradnju za
nacionalne ekonomije. Sajamska partnerstva su zato od velikog značaja.
Veoma mi je drago da smo zajedničkim snagama podigli kvalitet i značaj
ZEPS-a, i to za veoma kratko vrijeme, do te mjere da smo sada u prilici
razgovarati o partnerstvima sa sajmovima kakav je Celjski sajam. Ovo je
veliki uspjeh za ZEPS, njegov tim ljudi koji ga uspješno realizira već
treću godinu, ali i za Zeničko-dobojski kanton i privredu cijele Bosne i
Hercegovine – kazao je ministar Šibonjić.
Saradnja će se odnositi na uzajamnu promociju ZEPS-a i Celjskog
sajma, odnosno provođenje zajedničkih promotivnih aktivnosti vlastitim
kanalima komunikacije i putem mreža komora.
Također, predmet saradnje bit će i animiranje izlagača i posjetilaca iz
Bosne i Hercegovine i Slovenije za obostrane kolektivne nastupe. Dvije
strane razgovarale su i o mogućnosti potpisivanja Memoranduma o
saradnji, kao osnove za dugoročno partnerstvo, koje bi se trebalo
upriličiti početkom iduće godine.
„Celjski sejem d.d.“ raspolaže moderno opremljenim sajmištem i
kongresnim centrom u centru grada, za koji kažu da je „srce Slovenije“,
baš kao što je Zenica „srce Bosne i Hercegovine“.
Kompanija slovi za jednog od vodećih organizatora sajmova i privrednih
događaja u regiji. Celjski sajam ima bogatu tradiciju koja datira još iz
1963. godine i postao je sinonim za inovacije i kvalitet u sajamskoj
industriji.
Danas kompanija upravlja velikim sajamskim kompleksom s više od
20.000 kvadratnih metara unutrašnjeg izložbenog prostora, kao i većim
vanjskim površinama za organizaciju velikih događaja. Celjski sajam
poznat je po svojoj fleksibilnosti u prilagođavanju različitim zahtjevima
izlagača i posjetilaca. Ta fleksibilnost omogućava mu održavanje raznih
događaja koji obuhvataju više industrija, uključujući MOS i mnoge druge
manifestacije.
Celjski sajam organizirao je do sada 300 velikih sajamskih događaja, na
60.000 m² površine, uz 500.000 posjetilaca. Prema rasporedu Celjskog
sajma, tri su velika događaja koja će se održati u prvoj polovini iduće
godine: Sajam Agritech od 29. januara do 2. februara, Martovski sajam
od 13. do 15. marta, te Međunarodni industrijski sajam od 14. do 17.
aprila.
Međunarodni generalni BH sajam privrede ZEPS održat će se od 2. do 5.
septembra 2026. godine. Uz poruku BUSINESS FIRST, organizatori
ZEPS-a su nedavno pozvali izlagače iz Bosne i Hercegovine i cijele
regije da zajedno doprinesu ključnom imperativu stavljanja pitanja
razvoja i jačanja privrede u regiji Jugoistočne Evrope u fokus, u trenutku
kada se globalne ekonomske prilike znatno mijenjaju i kada se otvara
sve više prilika za sve nas.
Dodali su da poruka „BUSINESS FIRST!“, koja je ujedno i slogan sajma
ZEPS 2026, treba i mora postati zajedničko opredjeljenje svih. ZEPS
spada u red brzorastućih sajmova i danas predstavlja najveću
multisektorsku poslovnu platformu u Bosni i Hercegovini, te jednu od
najznačajnijih u Jugoistočnoj Evropi. Na sajmu ZEPS svake godine
učestvuje više od 500 izlagača iz više od 15 zemalja.
ZEPS je poznat po tome što se na njemu održava izuzetno velik broj
B2B susreta, a samo na prošlom sajmu zabilježeno je čak 2.500
konkretnih poslovnih susreta, uz ostvarene poslovne dogovore. Upravo
zbog reputacije i regionalnog značaja, ZEPS 2026 se već sada
pozicionira kao privredni događaj godine i strateško mjesto za jačanje
regionalne i međunarodne privredne saradnje, razmjenu znanja te
plasman proizvoda, inovacija i tehnologija.
Ministarstvo za privredu







