Ministar Šibonjić razgovarao sa predstavnicima prestižnog Celjskog sajma

Uspostavljena saradnja između ZEPS-a i Celjskog sajma

Ministar Šibonjić razgovarao sa predstavnicima prestižnog Celjskog

sajma: Uspostavljena saradnja između ZEPS-a i Celjskog sajma

Ministar privrede Zeničko-dobojskog kantona Samir Šibonjić posjetio je

sjedište Celjskog sajma u ovom gradu, zajedno s delegacijom

Međunarodnog generalnog BH sajma privrede ZEPS, predvođenom

generalnim direktorom Elvirom Ajanovićem, izvršnim direktorom

Sanelom Ibrićem, te direktorom korporativnih komunikacija Adisom

Hasakovićem.

U razgovoru s predsjednicom Upravnog odbora Celjskog sajma Ninom

Ermenc Pangerl, direktorom za komercijalne odnose Amadejom

Gandeom, menadžericom sajma Brigitom Bakarić i projekt-

menadžericom sajma Špelom Peras Podpečen, potvrđena je spremnost

za uspostavu saradnje između ova dva prestižna sajma.

– Veoma je važno da smo otvorili i ovakav vid saradnje s jednim

prestižnim regionalnim sajmom kakav je Celjski sajam. Privredni sajmovi

su promotori privrede i oni na najbolji način otvaraju saradnju za

nacionalne ekonomije. Sajamska partnerstva su zato od velikog značaja.

Veoma mi je drago da smo zajedničkim snagama podigli kvalitet i značaj

ZEPS-a, i to za veoma kratko vrijeme, do te mjere da smo sada u prilici

razgovarati o partnerstvima sa sajmovima kakav je Celjski sajam. Ovo je

veliki uspjeh za ZEPS, njegov tim ljudi koji ga uspješno realizira već

treću godinu, ali i za Zeničko-dobojski kanton i privredu cijele Bosne i

Hercegovine – kazao je ministar Šibonjić.

Saradnja će se odnositi na uzajamnu promociju ZEPS-a i Celjskog

sajma, odnosno provođenje zajedničkih promotivnih aktivnosti vlastitim

kanalima komunikacije i putem mreža komora.


Također, predmet saradnje bit će i animiranje izlagača i posjetilaca iz

Bosne i Hercegovine i Slovenije za obostrane kolektivne nastupe. Dvije

strane razgovarale su i o mogućnosti potpisivanja Memoranduma o

saradnji, kao osnove za dugoročno partnerstvo, koje bi se trebalo

upriličiti početkom iduće godine.

„Celjski sejem d.d.“ raspolaže moderno opremljenim sajmištem i

kongresnim centrom u centru grada, za koji kažu da je „srce Slovenije“,

baš kao što je Zenica „srce Bosne i Hercegovine“.

Kompanija slovi za jednog od vodećih organizatora sajmova i privrednih

događaja u regiji. Celjski sajam ima bogatu tradiciju koja datira još iz

1963. godine i postao je sinonim za inovacije i kvalitet u sajamskoj

industriji.

Danas kompanija upravlja velikim sajamskim kompleksom s više od

20.000 kvadratnih metara unutrašnjeg izložbenog prostora, kao i većim

vanjskim površinama za organizaciju velikih događaja. Celjski sajam

poznat je po svojoj fleksibilnosti u prilagođavanju različitim zahtjevima

izlagača i posjetilaca. Ta fleksibilnost omogućava mu održavanje raznih

događaja koji obuhvataju više industrija, uključujući MOS i mnoge druge

manifestacije.

Celjski sajam organizirao je do sada 300 velikih sajamskih događaja, na

60.000 m² površine, uz 500.000 posjetilaca. Prema rasporedu Celjskog

sajma, tri su velika događaja koja će se održati u prvoj polovini iduće

godine: Sajam Agritech od 29. januara do 2. februara, Martovski sajam

od 13. do 15. marta, te Međunarodni industrijski sajam od 14. do 17.

aprila.

Međunarodni generalni BH sajam privrede ZEPS održat će se od 2. do 5.

septembra 2026. godine. Uz poruku BUSINESS FIRST, organizatori

ZEPS-a su nedavno pozvali izlagače iz Bosne i Hercegovine i cijele

regije da zajedno doprinesu ključnom imperativu stavljanja pitanja

razvoja i jačanja privrede u regiji Jugoistočne Evrope u fokus, u trenutku

kada se globalne ekonomske prilike znatno mijenjaju i kada se otvara

sve više prilika za sve nas.

Dodali su da poruka „BUSINESS FIRST!“, koja je ujedno i slogan sajma

ZEPS 2026, treba i mora postati zajedničko opredjeljenje svih. ZEPS

spada u red brzorastućih sajmova i danas predstavlja najveću


multisektorsku poslovnu platformu u Bosni i Hercegovini, te jednu od

najznačajnijih u Jugoistočnoj Evropi. Na sajmu ZEPS svake godine

učestvuje više od 500 izlagača iz više od 15 zemalja.

ZEPS je poznat po tome što se na njemu održava izuzetno velik broj

B2B susreta, a samo na prošlom sajmu zabilježeno je čak 2.500

konkretnih poslovnih susreta, uz ostvarene poslovne dogovore. Upravo

zbog reputacije i regionalnog značaja, ZEPS 2026 se već sada

pozicionira kao privredni događaj godine i strateško mjesto za jačanje

regionalne i međunarodne privredne saradnje, razmjenu znanja te

plasman proizvoda, inovacija i tehnologija.

Ministarstvo za privredu