Ministarstvo privrede ZDK i Privredna komora ZDK u kampanji „Kupujmo domaće - jačajmo BiH“
Ministarstvo privrede Zeničko-dobojskog kantona i Privredna komora ZDK-a potpisali su danas ugovor o realizaciji desetomjesečne kampanje „Kupujmo domaće – jačajmo Bosnu i Hercegovinu“, u sklopu koje će se promovirati proizvodnja i proizvodi kompanija iz tog kantona.
Ministarstvo privrede ZDK i Privredna komora ZDK u kampanji
„Kupujmo domaće - jačajmo BiH“
Ministarstvo privrede Zeničko-dobojskog kantona i Privredna komora
ZDK-a potpisali su danas ugovor o realizaciji desetomjesečne kampanje
„Kupujmo domaće – jačajmo Bosnu i Hercegovinu“, u sklopu koje će se
promovirati proizvodnja i proizvodi kompanija iz tog kantona.
Prema riječima kantonalnog ministra privrede Samira Šibonjića, na ovu
su ideju došli u razgovorima s privrednicima te nakon analize kupovine
proizvoda na tržištu tog kantona i BiH.
- Vidjeli smo da je, zaista, potrebno da se institucionalno uključi. Ovo je
prvi put da se neko institucionalno uključi u ovu kampanju, a do sada su
kampanje ovog tipa vođene od strane udruženja građana. Znamo da je
ovo jako kompleksno, teško i da samo firme, bez podrške države i vlasti,
ne mogu voditi kampanje ovog tipa - kazao je ministar Šibonjić.
Naveo je da bi sveobuhvatna kampanja trebala doprinijeti povećanju
konkurentnosti privrede ovog kantona, kako u BiH tako i u inostranstvu,
ali i povećanju broja zaposlenih.
- Naše se firme susreću s raznim izazovima. Posebno, na početku
godine, imali smo niz odluka koje su zasigurno negativno uticale na
poslovanje malih - najmanjih preduzeća, a mi posebnu empatiju gradimo
prema njima. Ovdje je jasan cilj da što veći broj građana dobije našu
poruku. Da, kada kupujemo proizvode, da se odlučujemo za proizvode
koji su proizvedeni u našoj domovini BiH. Na taj način zasigurno jačamo
našu domovinu BiH. Naš se patriotizam ogleda u našim frižiderima -
poručio je Šibonjić.
Predsjednica Privredne komore ZDK-a Diana Babić rekla je da
kampanja neće biti samo usmjerena na promociju prehrambenih
proizvoda.
- Želja nam je promovirati sve domaće proizvođače, najprije sa područja
ZDK-a, njihove proizvode i potencijale. Upravo smo zbog toga planirali i
izradu videa, panel diskusije i na sajmu ZEPS- pod nazivom „Kupujmo
domaće – gradimo BiH“, gdje ćemo, sigurna sam, okupiti paneliste koji
su dovoljno referentni da govore o toj temi. Nastojat ćemo promovirati
što više proizvoda i kompanija – naglasila je Diana Babić.
Ministar Samir Šibonjić je istakao da će posebna ciljna grupa kampanje
biti djeca predškolske i školske dobi, koja će, u budućnosti, uticati na
promjenu odnosa prema kupovini domaćih proizvoda te učiniti našu
domovinu boljim mjestom za život. Podršku u dijelu kampanje prema
školarcima pružat će i kantonalno Ministarstvo obrazovanja, nauke,
kulture i sporta.
Press služba ZDK