Ministarstvo privrede ZDK i Privredna komora ZDK u kampanji „Kupujmo domaće - jačajmo BiH“

Ministarstvo privrede Zeničko-dobojskog kantona i Privredna komora ZDK-a potpisali su danas ugovor o realizaciji desetomjesečne kampanje „Kupujmo domaće – jačajmo Bosnu i Hercegovinu“, u sklopu koje će se promovirati proizvodnja i proizvodi kompanija iz tog kantona.

Ministarstvo privrede ZDK i Privredna komora ZDK u kampanji


„Kupujmo domaće - jačajmo BiH“


Ministarstvo privrede Zeničko-dobojskog kantona i Privredna komora

ZDK-a potpisali su danas ugovor o realizaciji desetomjesečne kampanje

„Kupujmo domaće – jačajmo Bosnu i Hercegovinu“, u sklopu koje će se

promovirati proizvodnja i proizvodi kompanija iz tog kantona.

Prema riječima kantonalnog ministra privrede Samira Šibonjića, na ovu

su ideju došli u razgovorima s privrednicima te nakon analize kupovine

proizvoda na tržištu tog kantona i BiH.

- Vidjeli smo da je, zaista, potrebno da se institucionalno uključi. Ovo je

prvi put da se neko institucionalno uključi u ovu kampanju, a do sada su

kampanje ovog tipa vođene od strane udruženja građana. Znamo da je

ovo jako kompleksno, teško i da samo firme, bez podrške države i vlasti,

ne mogu voditi kampanje ovog tipa - kazao je ministar Šibonjić.

Naveo je da bi sveobuhvatna kampanja trebala doprinijeti povećanju

konkurentnosti privrede ovog kantona, kako u BiH tako i u inostranstvu,

ali i povećanju broja zaposlenih.

- Naše se firme susreću s raznim izazovima. Posebno, na početku

godine, imali smo niz odluka koje su zasigurno negativno uticale na

poslovanje malih - najmanjih preduzeća, a mi posebnu empatiju gradimo

prema njima. Ovdje je jasan cilj da što veći broj građana dobije našu

poruku. Da, kada kupujemo proizvode, da se odlučujemo za proizvode

koji su proizvedeni u našoj domovini BiH. Na taj način zasigurno jačamo

našu domovinu BiH. Naš se patriotizam ogleda u našim frižiderima -

poručio je Šibonjić.


Predsjednica Privredne komore ZDK-a  Diana Babić rekla je da

kampanja neće biti samo usmjerena na promociju prehrambenih

proizvoda.

- Želja nam je promovirati sve domaće proizvođače, najprije sa područja

ZDK-a,  njihove proizvode i potencijale. Upravo smo zbog toga planirali i

izradu videa, panel diskusije i na sajmu ZEPS- pod nazivom „Kupujmo

domaće – gradimo BiH“, gdje ćemo, sigurna sam, okupiti paneliste koji

su dovoljno referentni da govore o toj temi. Nastojat ćemo promovirati

što više proizvoda i kompanija – naglasila je Diana Babić.

Ministar Samir Šibonjić je istakao da će posebna ciljna grupa kampanje

biti djeca predškolske i školske dobi, koja će, u budućnosti, uticati na

promjenu odnosa prema kupovini domaćih proizvoda te učiniti našu

domovinu boljim mjestom za život. Podršku u dijelu kampanje prema

školarcima pružat će i kantonalno Ministarstvo obrazovanja, nauke,

kulture i sporta.

Press služba ZDK